Můj vzorový jídelníček

Při sestavování svého jídelníčku je potřeba zohlednit Váš věk, výšku, váhu, pohybovou aktivitu, životní styl, zdravotní stav, zvyky, chuťové preference atd. 
Pozn.: S tímto stylem jídelníčku (převážně rostlinná strava, odkyselující) nemusíte řešit množství :) a Vaše postava zůstává Štíhlá z jídla :)
Jak začínám den? 

Ráno po probuzení vypiji 2 dcl odstáté vody. Pak následuje 2 dlc Zeleného ječmene.

Snídaně


Svačinka

  • Ovoce syrové nebo sušené (např. datle, fíky) nebo raw kaše množství intuitivně dle chuti.


Oběd


Svačinka (zde mívám chutě na sladké :))


Večeře

  • Na studeno např.: žitný kváskový chléb, zelenina, tempech, kvalitní hořčice nebo Caprese (Italskou kuchyni miluji (mozzarella, rajčata, bylinky) s celozrnným chlebem. 
  • Teplé večeře jsou např. celozrnný kuskus, sýr, zelenina nebo hustá luštěninová polévka se zeleninou.

Pitný režim:

  • Voda, bylinkové čaje (např. odkyselující), maccacino, roibos, matte aj.
 

 

Chcete poradit s jídelníčkem?